Conditii generale

  • Contorizarea orelor de lucru se face incepand de la locatia companiei de mutari (se calculeaza maxim o ora mobilizarea personalului) pana la resedinta clientului.
  • Rezultatul estimarii volumului bunurilor generat de calculatorul din cererea de cotatie prezinta o marja de eroare de +/- 10%.
  • Plata se efectueaza prin transfer bancar sau numerar, dupa finalizarea serviciilor de mutare.
  • In week-end se aplica o majorare la toate tarifele practicate in timpul saptamanii.
  • Operatiile de demontare si montare trebuie mentionate in faza de rezervare a mutarii dumneavoastra
  • Ambalarea in cutii si despachetarea acestora sunt incluse in pret, cu exceptia unor acorduri incheiate cu clientul in acest sens.
  • Pentru mutarea pianelor, a pianelor cu coada, a acvariilor, a paturilor cu apa, a seifurilor si a altor bunuri de proportii foarte mari se aplica majorari la tarifele de baza. Pentru detalii in ceea ce priveste preturile va rugam sa ne contactati sau sa cereti o cotatie de pret.
  • Liftul interior al imobilului trebuie sa fie functional in timpul mutarii si disponibil pentru acest scop.
  • Folosirea liftului interior al imobilului se face pe raspunderea clientului. Bunurile nu vor fi carate pe scari decat daca nu exista alta modalitate sau la indicatia companiei de mutari. Compania de mutari este exonerata de raspundere in cazul daunelor produse la casa scarii.
  • Clientul trebuie sa verifice obiectele de mobilier, pentru a constata daca exista daune, numai in prezenta echipei de mutari. În eventualitatea unui prejudiciu, acesta trebuie mentionat de catre client in cel mult trei zile de la finalizarea mutarii.
  • In pretul pentru mutare nu sunt incluse:
    • depozitarea si manipularea bunurilor in depozit
    • asigurarea pentru mutarile internationale
  • Compania Global Relocation Service detine o asigurare de raspundere civila care acopera daunele materiale produse din culpa exclusiva a angajatilor companiei noastre pe toata durata mutarii